середа, 1 листопада 2017 р.

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МІСЯЧНИК ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК -2017

Звіт
про проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек – під гаслом «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя»
Червонотоківська ЗШ І-ІІІ ст.
Згідно з листом Інституту модернізації змісту освіти від 18.07.2017 №211/10-1500, із 1 по 31 жовтня 2017 року в Червонотоківській ЗШ проходив Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек - під гаслом «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя».

На протязі місяця :
1. Оформлено книжкові виставки : «Здоровий спосіб життя – хворобам нема вороття», «Мандрівка на планету Здоров’я», "За здоров'ям до бібліотеки" Біля книжкових виставок проводились бібліографічні огляди літератури та інформаційні хвилинки.



2. Підготовлено цикл тематичних виставок присвячених профілактиці наркоманії, токсикоманії, алкоголізму, тютюнопалінню, зокрема: «Шкідливі звички: міраж і дійсність», «Здоров'я або цигарка?», «Наркоманія - це плаха».
3.  Спільно з класними керівниками, вчителем фізичної культури, вчителем основ здоров’я, медичною сестрою школи проведено ряд бесід, на теми: «Вічні цінності життя», «Відновлюй своє здоров’я правильним балансом діяльності й відпочинку», «Наркоманія: від хвилинного задоволення до трагедії життя», «Нікотин – своєрідний наркотик», «Алкоголь і підліток», «СНІД – небезпечна хвороба».



4.  Учні середніх класів розповіли вірші про здоровий спосіб життя, також намальовані малюнки.




5. До бібліотеки завітали учні – читачі 1-4 класів, і для них був організований перегляд відеофільмів: Смішарики: Азбука здоров'я, «Мийдодир», «Фіксіки – зубна паста», а учні старших класів переглянули та обговорили: 14 фактів про здоров’я людини та стимул до здорового способу життя.




Цілі, поставлені під час проведення місячника, в цілому досягнуті. В цей період спостерігалось зростання читацької активності, збільшилась кількість відвідувачів бібліотеки.



Немає коментарів:

Дописати коментар